Ruszyło Brandtube.tv – edukacyjny cykl dla biznesowego wykorzystania YouTube

logo Youtube

Z myślą o przedsiębiorcach, którzy nie wykorzystują jeszcze biznesowego potencjału YouTube’a, oraz vlogerach, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w temacie, ruszył cykl edukacyjnych szkoleń związanych z komercyjnym wykorzystaniem tego kanału. Pierwszy odcinek już w sieci: od 2 września.

BrandTubeTV to platforma, którą specjalnie dla tych, którzy chcą na YouTubie promować swój produkt, markę lub brać udział w kampaniach reklamowych marek, stworzył zespół Jacka Gadzinowskiego i Inez Białobrzeskiej. Brandtube ma w przystępny sposób edukować, informować i pokazywać marketerom jakie możliwości niesie kampania reklamowa na YouTubie i jak ją prowadzić, by przynosiła satysfakcjonujące efekty. Cyklicznie produkowane odcinki będą zawierać treści dot. najnowszych trendów, zmieniającej się wrażliwości konsumentów, konkretne przykłady współpracy marek z vlogerami oraz unikatowe dane i ciekawostki ze świata związane z prowadzeniem działań reklamowych w sieci.

Ci, którzy dotąd nie wierzyli w biznesową moc YouTube, albo nie doceniali jej możliwości powinni wiedzieć, jak wykorzystać ogromny potencjał tego kanału: 14 mln widzów w Polsce (każdego miesiąca) w zestawieniu np. z ok. 4 mln widzów oglądającymi telewizyjne wiadomości (w najlepszym czasie antenowym) – to musi robić wrażenie.

BrandTubeTV ma być poza czysto edukacyjnym cyklem, również platformą, na której vlogerzy i twórcy wideo będą mogli aktywnie wymieniać się wiedzą, dyskutować i rozmawiać o branży. Znajdując na stronie informacje o efektywnej współpracy z markami, czy prowadząc własne kanały tv będą mieć również możliwość sprawdzenia siły YouTube z myślą i o promocji cudzych marek i o promowaniu własnego biznesu: jeśli są przedsiębiorcami lub myślą o rozpoczęciu własnej firmy i szukają dla niej dobrych kanałów promocji.

Nowe odcinki będą publikowane na BrandTubeTV co 2 tygodnie – a pierwszy już można obejrzeć w sieci, został wydany 2 września 2014.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.