- 09-05-2024
- Brak komentarzy.
- Porady dla firm, Promowanie firmy
Kryzys firmy w mediach społecznościowych: jak reagować?
Media społecznościowe przez ostatnie lata były jednym z ważniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych do promocji produktów i usług firm działających w różnych branżach. Oprócz wielkich szans, social media marketing niesie ze sobą też wielkie zagrożenia. Jednym z nich jest kryzys wizerunkowy. Żeby przetrwać taki niekorzystny okres, trzeba uzbroić się w czas, cierpliwość oraz ponadprzeciętną kreatywność.
Czytaj dalej- 08-05-2024
- Brak komentarzy.
- Porady dla firm, Promowanie firmy
Konto firmy w Google+ – wady i zalety
Posiadanie firmowego konta w Google+ miało być dla firm alternatywą wobec Facebooka i możliwości społecznościowych, jakie daje ten serwis. Niestety mimo starań, konta na Google+ wciąż nie są tak popularne jak te u czołowego rywala.
Czytaj dalej- 28-04-2024
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Zasoby ludzkie
Bezrobocie wysokie, ale jest problem ze znalezienie pracownika
Co prawda stopa bezrobocia w Polsce spadła w marcu do poziomu 13,6%, jednak wciąż jest to wynik dość wysoki. Mimo tego, okazuje się, że przedsiębiorstwa mają problem ze znalezieniem pracowników. Jak to jest możliwe?
Czytaj dalej- 24-04-2024
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Zasoby ludzkie
Małe firmy mają problem ze znalezieniem odpowiednich pracowników
Bezrobocie w Polsce wciąż jest stosunkowo wysokie i przekracza 13,0%, jednak okazuje się, że małe i średnie firmy narzekają na kłopoty ze znalezieniem pracowników. Jak to możliwe? Niestety, bezrobotnych jest wielu, lecz mało który ma kompetencje, których oczekują pracodawcy. Widać to głównie na przykładzie małych oraz średnich firm, których właściciele prowadzą procesy rekrutacyjne na własną […]
Czytaj dalej- 14-04-2024
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Pomysły na biznes, Szkolenia
Startup Sprint b4 Think Big.
Masz pomysł na biznes? Koniecznie udaj się na warsztaty Startup Sprint b4 Think Big, które odbędą się w dniach 25-27 kwietnia tego roku na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Podczas odbywających się spotkań, będzie można podzielić się swoją koncepcją i zapytać ekspertów, czy dostrzegają w niej jakiś potencjał. Oprócz tego, będzie można otrzymać szereg konkretnych wskazówek […]
Czytaj dalej- 26-03-2024
- Brak komentarzy.
- Porady dla firm, Zasoby ludzkie
Pracoholik w firmie: to nie jest dobry pracownik?
Pracoholizm to jeden z powszechniejszych problemów dotykających współczesnych ludzi. Niektórzy traktują go nawet jako chorobę cywilizacyjną. Okazuje się jednak, ze przesadnie ambitny pracownik nie jest dobry dla firmy.
Czytaj dalejHandel lewymi fakturami – na nic starania fiskusa?
Chociaż urzędy skarbowe starają się dokładnie kontrolować każdą fakturę oraz poszczególne działania przedsiębiorstw, to jednak okazuje się, że handel fałszywymi fakturami nadal kwitnie. Wystarczy dobrze poszukać w internecie lub w prasie, by trafić na informacje o możliwości nabycia fikcyjnych faktur. Dzięki temu, firmy starają się o obniżenie płaconych podatków. Zdobywają dokumenty pozwalające na odpisanie znajdujących […]
Czytaj dalej- 14-03-2024
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Firma i prawo, Porady dla firm
Umowy z niemieckimi kontrahentami – na co uważać?
Polacy coraz częściej wyjeżdżają do Niemiec nie tylko do pracy sezonowej, ale też po to, by rozwijać własny biznes. Czy jednak rodzimi przedsiębiorcy wiedzą, jak podpisywać umowy z niemieckimi kontrahentami?
Czytaj dalej- 03-03-2024
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Promowanie firmy
Firmy zainwestują więcej w SEM
Eksperci specjalizujący się w rynku internetowym są przekonani, że w tym roku polskie przedsiębiorstwa zainwestują spore sumy w sektor SEM, czyli w usługi związane z marketingiem prowadzonym przy wykorzystaniu wyszukiwarek.
Czytaj dalej- 31-01-2024
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Optymalizacja kosztów, Porady dla firm
Produkcja w Chinach coraz mniej opłacalna?
Rząd stara się wprowadzać udogodnienia dla polskich przedsiębiorców, rosną koszty pracy w Azji, a te dwa czynniki sprawiają, że coraz więcej przedsiębiorstw postanawia wycofać się ze wschodnich krajów i wrócić na rodzime tereny. W ostatnich kilku latach można zauważyć, że polskie firmy są coraz bardziej skłonne do przeniesienia swoich zakładów produkcyjnych na terytorium Polski. Choć […]
Czytaj dalej- 17-01-2024
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Promowanie firmy
E-mail marketing 2014 – firmy wydadzą ponad 137 mln
Jak twierdzą eksperci, w naszych skrzynkach e-mailowych będzie coraz mniej spamu. Mimo to, e-mail marketing ma kosztować w bieżącym roku ok. 137 milionów złotych! Tak przynajmniej wynika ze średnich prognoz ekspertów działających w tej branży.
Czytaj dalej- 31-12-2013
- Brak komentarzy.
- Porady dla firm
Remanent w firmie
Remanent pod koniec roku jest obowiązkowy we wszystkich firmach. Dzięki temu, mogą podsumować swoje całoroczne wyniki, jednocześnie sprawdzając, czy nie pojawiły się żadne niespodziewane braki.
Czytaj dalej- 23-12-2013
- 1 komentarz.
- Pomysły na biznes, Porady dla firm, Promowanie firmy
Jarmarki bożonarodzeniowe: biznes na rynkach większych miast
W wielu polskich miastach – podobnie, jak w innych europejskich krajach – organizowane są jarmarki bożonarodzeniowe. To nie tylko wyjątkowa okazja do zakupu pięknych ozdób, pysznych wypieków czy innych produktów nawiązujących do świąt. To również okazja dla sprzedawców, którzy mają szansę zwiększyć swoje zyski oraz wypromować firmy. Szczególnie skorzystać mogą na tym niewielkie punkty handlowe, […]
Czytaj dalej- 20-12-2013
- Brak komentarzy.
- Aktualności, Zasoby ludzkie
Zatrudnienie w sezonie świątecznym rośnie
Okres przedświąteczny wymaga od wielu firm wyjątkowego przygotowania. Muszą być w pełni gotowe na obsługę zwiększonej liczby klientów, a to oznacza, że wiele spośród nich musi zatrudnić dodatkowych pracowników. Chociaż jesienią kończą się prace sezonowe rozpoczynane w okresie wiosenno-letnim, to jednak w grudniu znów pojawia się wiele ofert zatrudnienia tymczasowego. Według statystyk, zapotrzebowanie na dodatkową […]
Czytaj dalej- 18-12-2013
- 1 komentarz.
- Porady dla firm, Promowanie firmy
Reklama przed świętami a wzrost sprzedaży
Święta to dla większości sklepów okres zwiększonych dochodów. Żeby pokonać konkurencję, koniecznie trzeba jednak zadbać o odpowiednie, świąteczne reklamy. Jakie powinny one być, by trafiały do konsumentów? Przede wszystkim powinny oddziaływać na emocje odbiorców. Z pewnością sprawdzą się wszelkie chwyty marketingowe nawiązujące do tradycji bożonarodzeniowych, a także do rodzinności tych świąt. Mimo ciągłego postępu, to […]
Czytaj dalejSzukaj na stronie
Kategorie
Ostatnie wpisy
- Nie będzie już Podstaw przedsiębiorczości w szkołach. Co w zamian?
- Piekarnie i cukiernie będą miały tańszy gaz
- Błędy popełniane przez początkujących szefów
- Zmiany w Kodeksie pracy zatwierdzone – będzie więcej dni wolnych
- Bezrobocie maleje, ale rośnie strach o pracę