Najciekawsze programy lojalnościowe dla firm
- 2024-03-20
- W kategorii Aktualności, Optymalizacja kosztów, Porady dla firm
Programy lojalnościowe są popularne w wielu branżach, a liczba jednostek z nich korzystających stale wzrasta. Dla jednych są one świetną promocją, dla innych szansą na oszczędność. A które spośród nich można uznać za najciekawsze?
Programy lojalnościowe to świetna promocja dla firm chcących na dłużej utrzymać swoich klientów, tworząc jak największą grupę stałych odbiorców konkretnych produktów lub usług. Zbieranie punktów za korzystanie z oferty konkretnej jednostki i możliwość ich wymiany na prezenty rzeczowe, upusty cenowe czy na dodatkowe zakupy jest też rewelacyjnym rozwiązaniem dla odbiorców. A jakie są najciekawsze programy lojalnościowe, z którymi można się zetknąć?
Sieć stacji PKN Orlen od dawna prowadzi program lojalnościowy, który przeznaczony jest dla firm różnej wielkości. Zbierając punkty za tankowanie i inne zakupy można liczyć na rabaty przy tankowaniu większych ilości paliwa oraz na preferencyjne warunki dokonywania płatności. Kupując regularnie, po pewnym czasie firmy mogą korzystać z możliwości odroczenia zapłaty, co jest przydatne np. dla przedsiębiorstw niecieszących się płynnością finansową. Firmy korzystające z Volkswagenów w postaci Crafterów, Transporterów itp. ponad 5 lat mogą mniej płacić za korzystanie z usług autoryzowanych stacji obsługi.
Sieć hoteli Accor (m.in. Mercure, Ibis, Orbis Hotels) oferuje swoim stałym klientom korzystającym z noclegów w hotelach, a także z wynajmu sal konferencyjnych lub rezerwacji grupowych program lojalnościowy, w którym można otrzymać pokój o wyższym standardzie od zamawianego. Dodatkowo punkty można wymienić na wydłużenie doby hotelowej. Można je wykorzystać w dowolnym obiekcie należącym do sieci, na całym świecie i w dowolnym terminie. Linie lotnicze LOT pozwalają wymienić punkty na zakup kolejnych, ale też na dodatkowy bagaż, bilet w wyższej klasie, wizytę w Business Lounge „Polonez”, a nawet na weekendowy wyjazd.
Firma McCain, którą Polacy kojarzą głównie z frytkami, za zebrane punkty i kody kreskowe oferuje multum prezentów rzeczowych, które można wybrać z bogatego katalogu. Natomiast zajmująca się usługami motywacyjnymi firma Sodexo Benefits & Rewards Services oferuje kupony przedpłacowe i przedpłacowe karty podarunkowe pozwalające uzyskać nawet 55-procentowe rabaty w ponad 300 tysiącach punktów. Stali klienci mBanku mogą wymienić uzbierane punkty na lepsze warunki transakcji walutowych i zwiększenie możliwego do zaciągnięcia debetu.
Related
Szukaj na stronie
Kategorie
Ostatnie wpisy
- Nie będzie już Podstaw przedsiębiorczości w szkołach. Co w zamian?
- Piekarnie i cukiernie będą miały tańszy gaz
- Błędy popełniane przez początkujących szefów
- Zmiany w Kodeksie pracy zatwierdzone – będzie więcej dni wolnych
- Bezrobocie maleje, ale rośnie strach o pracę