II edycja konferencji Geomarketing Forum
- 2024-11-04
- W kategorii Aktualności, Promowanie firmy
28 października odbyła się II edycja konferencji Geomarketing Forum, które jest jedyną taką okazją do poznania tajników skutecznego wykorzystania informacji przestrzennej. Kto wziął udział w wydarzeniu i jakie tematy poruszano?
W ostatnią środę października w Warszawie odbyła się II edycja konferencji Geomarketing Forum. W kinie Iluzjon spotkali się dostawcy rozwiązań pozwalających wykorzystywać informacje przestrzenne w szeroko pojętym marketingu oraz klienci zainteresowani takim sposobem działania. Oficjalnymi partnerami wydarzenia organizowanego przez Connected Life Communication Group były duże firmy, takie jak Poczta Polska i PwC, a także WIGeoGIS, DataWise oraz Esri Polska.
Podczas konferencji poruszono najważniejsze zagadnienia związane z wartością oraz wykorzystaniem informacji przestrzennych w biznesie. Chodzi tu o dane, takie jak miejsce zamieszkania i pracy klientów, a także lokalizacje, w których regularnie się pojawiają. Mówiono o wymiernych efektach ich zastosowania, jak również o właściwym planowaniu kampanii reklamowych, w których wykorzystane zostaną tego typu dane. Ponadto poruszono temat odpowiedniego zarządzania działami sprzedaży, optymalizowaniu przychodów nowych jednostek oraz o tym, jakie są opcje zarabiania na klientach poprzez zastosowanie informacji przestrzennych.
W wydarzeniu udział wzięli specjaliści z zakresu geomarketingu, w tym również praktycy, np. dyrektorzy dużych przedsiębiorstw i dyrektorzy działów sprzedaży. Pojawiły się także osoby, które na co dzień odpowiedzialne są za wybór nowych obiektów handlowych, jak i te, które zajmują się analizą procesów biznesowych. Oprócz tego przybyli przedstawiciele środowisk naukowych. Obecne były także osoby reprezentujące administrację publiczną. W I edycji udział brali również przedstawiciele branży retail, telekomów oraz domów mediowych i agencji marketingowych.
Organizator, czyli Connected Life Communication Group to platforma komunikacji biznesowej, zajmująca się dostarczaniem informacji rynkowych. Gwarantuje również komunikację marketingową w postaci rozwiązań B2B, B2C i B2B2C. Taka sama jednostka odpowiada za organizowanie imprez: Navigation Trends, Connected City, Connected Fleet, Connected Healthcare, Connected Insurance oraz Connected Security.
Related
Szukaj na stronie
Kategorie
Ostatnie wpisy
- Nie będzie już Podstaw przedsiębiorczości w szkołach. Co w zamian?
- Piekarnie i cukiernie będą miały tańszy gaz
- Błędy popełniane przez początkujących szefów
- Zmiany w Kodeksie pracy zatwierdzone – będzie więcej dni wolnych
- Bezrobocie maleje, ale rośnie strach o pracę