Reklama internetowa jest w dzisiejszych czasach niemal niezbędna. Jej wartość jest tak duża, ponieważ pozwala w szybki i prosty sposób trafić do znacznej grupy odbiorców. Dla małych przedsiębiorstw najlepszą i najtańszą opcją jest reklama w mediach społecznościowych. Promowanie swoich produktów i usług na Facebooku czy innych, podobnych portalach może początkowo przybierać formę bezpłatną, co jest idealnym rozwiązaniem dla każdego podmiotu gospodarczego. Z takiej opcji mogą korzystać nawet początkujące firmy, które nie mają środków do wydania na szersze, poważniejsze działania marketingowe. Continue reading “Reklamowanie małej firmy w mediach społecznościowych” »
Kategoria: Promowanie firmy
Reklama firmy w internecie a podatek
Reklama w internecie stała się w dzisiejszych czasach niemal nieodłącznym elementem promocji każdej firmy. Czy jednak za współpracę z portalami pomagającymi w działaniach marketingowych trzeba płacić podatki? Faktem jest, że coraz trudniej wyobrazić sobie prężnie działająca firmę nie reklamującą się w sieci. Wiele jednostek miałoby problem z przetrwaniem, gdyby nie działania marketingowe prowadzone w internecie. Continue reading “Reklama firmy w internecie a podatek” »
Tanie sposoby promocji firmy
Promocja firmy jest niezbędna każdemu podmiotowi gospodarczemu, bez względu na to, w jakiej branży funkcjonuje. Niestety, nie każde przedsiębiorstwo może sobie pozwolić na promocję dającą zadowalające efekty. Czy można zatem tanio promować swoje produkty i usługi? Rozwiązań jest wiele, jednak trzeba umiejętnie dostosować je do potrzeb konkretnej jednostki. Najlepiej postawić na reklamę internetową, ponieważ nie wymaga ona zbyt wielu zakupów, a jedynie opłacenie kilku usług, które przy większym wkładzie pracy można wykonać nawet samemu. Odpadają nam tu koszty nabywania materiałów do stworzenia reklam czy koszty zakupu gotowych bannerów, standów, billboardów, neonów. Continue reading “Tanie sposoby promocji firmy” »
Strategie marketingowe w firmach – są czy ich brak?
Strategie marketingowe potrzebne są praktycznie wszystkim firmom, choć wciąż stosunkowo niewielki odsetek jednostek gospodarczych rzeczywiście potrafi z nich skorzystać. Przede wszystkim, nie każdy umie je prawidłowo opracować. A eksperci przyznają, że właśnie prawidłowa strategia marketingowa ma ogromne znaczenie dla sukcesu przedsiębiorstwa. Dobrze zaplanowane etapy rozwoju oraz zasady działania sprawiają bowiem, że firma jest przygotowana na dostosowanie się do zmian zachodzących na rynku, a także do różnych wymagań klientów. Continue reading “Strategie marketingowe w firmach – są czy ich brak?” »
Kryzys firmy w mediach społecznościowych: jak reagować?
Media społecznościowe przez ostatnie lata były jednym z ważniejszych narzędzi marketingowych wykorzystywanych do promocji produktów i usług firm działających w różnych branżach. Oprócz wielkich szans, social media marketing niesie ze sobą też wielkie zagrożenia. Jednym z nich jest kryzys wizerunkowy. Żeby przetrwać taki niekorzystny okres, trzeba uzbroić się w czas, cierpliwość oraz ponadprzeciętną kreatywność. Continue reading “Kryzys firmy w mediach społecznościowych: jak reagować?” »
Konto firmy w Google+ – wady i zalety
Posiadanie firmowego konta w Google+ miało być dla firm alternatywą wobec Facebooka i możliwości społecznościowych, jakie daje ten serwis. Niestety mimo starań, konta na Google+ wciąż nie są tak popularne jak te u czołowego rywala. Continue reading “Konto firmy w Google+ – wady i zalety” »
Firmy zainwestują więcej w SEM
Eksperci specjalizujący się w rynku internetowym są przekonani, że w tym roku polskie przedsiębiorstwa zainwestują spore sumy w sektor SEM, czyli w usługi związane z marketingiem prowadzonym przy wykorzystaniu wyszukiwarek. Continue reading “Firmy zainwestują więcej w SEM” »
E-mail marketing 2014 – firmy wydadzą ponad 137 mln
Jak twierdzą eksperci, w naszych skrzynkach e-mailowych będzie coraz mniej spamu. Mimo to, e-mail marketing ma kosztować w bieżącym roku ok. 137 milionów złotych! Tak przynajmniej wynika ze średnich prognoz ekspertów działających w tej branży. Continue reading “E-mail marketing 2014 – firmy wydadzą ponad 137 mln” »
Jarmarki bożonarodzeniowe: biznes na rynkach większych miast

W wielu polskich miastach – podobnie, jak w innych europejskich krajach – organizowane są jarmarki bożonarodzeniowe. To nie tylko wyjątkowa okazja do zakupu pięknych ozdób, pysznych wypieków czy innych produktów nawiązujących do świąt. To również okazja dla sprzedawców, którzy mają szansę zwiększyć swoje zyski oraz wypromować firmy. Szczególnie skorzystać mogą na tym niewielkie punkty handlowe, które na co dzień znane są małej grupie ludzi. Wychodząc poza ściany swojej siedziby, mają szansę rozreklamowania oferowanych produktów i pozyskania nowych odbiorców. Continue reading “Jarmarki bożonarodzeniowe: biznes na rynkach większych miast” »
Reklama przed świętami a wzrost sprzedaży
Święta to dla większości sklepów okres zwiększonych dochodów. Żeby pokonać konkurencję, koniecznie trzeba jednak zadbać o odpowiednie, świąteczne reklamy. Jakie powinny one być, by trafiały do konsumentów? Przede wszystkim powinny oddziaływać na emocje odbiorców. Z pewnością sprawdzą się wszelkie chwyty marketingowe nawiązujące do tradycji bożonarodzeniowych, a także do rodzinności tych świąt. Mimo ciągłego postępu, to właśnie klasyczne treści są najlepiej odbierane przez osoby spoglądające na reklamy. Continue reading “Reklama przed świętami a wzrost sprzedaży” »
Social gaming a korzyści dla firm

W dzisiejszych czasach każda szanująca się firma posiada profile na portalach społecznościowych. Jednak nie wszystkie potrafią nimi wzbudzić zainteresowanie internautów. Pomóc mogą im w tym specjalne aplikacje, znane jako social games. Najczęściej social gaming wykorzystywany jest do powiększenia liczby użytkowników klikających „Lubię to” przy profilu danej jednostki. Eksperci zaznaczają jednak, że samo „lajkowanie” nie wystarczy, ponieważ w interesie przedsiębiorstwa jest jeszcze utrzymanie liczby zainteresowanych oraz zachęcenie ich do bliższego poznania firmy. Continue reading “Social gaming a korzyści dla firm” »
Pozycjonowanie firmowej strony: jak to robić, by nie stracić?
Pozycjonowanie strony internetowej to podstawowa metoda reklamowania jej w sieci. Okazuje się jednak, że pozycjonowanie nie zawsze jest przeprowadzane prawidłowo. Eksperci zapewniają, że zdecydowanie lepiej jest zlecić je profesjonalistom, niż próbować samodzielnie poprawić miejsce, które strona zajmuje w wynikach wyszukiwania. Chyba, że wiemy, jakich błędów unikać, by nie zrazić do siebie użytkowników sieci. Continue reading “Pozycjonowanie firmowej strony: jak to robić, by nie stracić?” »
E-mail marketing: wykorzystuje go 98% firm
E-maile nie muszą służyć tylko do zwykłej korespondencji. Działające w różnych branżach firmy doskonale wiedzą, że świetnie sprawdzają się one również do rozpowszechniania treści reklamowych. E-mail marketing cieszy się w naszym kraju wielką popularnością, a według badań przeprowadzonych przez serwis interaktywnie.pl, do jego stosowania przyznaje się aż 98% przedsiębiorstw stosujących internetowe formy promocji swoich produktów lub usług. Continue reading “E-mail marketing: wykorzystuje go 98% firm” »
V edycja Targów eHandlu
Już za niespełna miesiąc, w dniach 23-24 września br. na warszawskim Stadionie Narodowym odbędzie się V edycja Targów eHandlu 2013. W tym roku będą one połączone z II edycją konferencji Ecommerce Trends. To świetna okazja do zapoznania się z najważniejszymi aspektami polskiego rynku handlu internetowego i zagłębienia się w tej tematyce. Na takim spotkaniu nie powinno zabraknąć właścicieli firm prowadzących działalność internetową ani tych, którzy dopiero zamierzają wejść do tej branży. Continue reading “V edycja Targów eHandlu” »
Biznesowy savoir-vivre. Zasady obdarowywania partnerów biznesowych
Wręczanie prezentów nie zawsze musi odzwierciedlać nasz osobisty stosunek do drugiej osoby. W biznesie jest to sposób na promowanie usług lub produktów firmy wśród klientów, honorowanie stałych klientów lub utrzymanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi. W tym ostatnim przypadku, dobór prezentów jest szczególnie istotny, dlatego zanim zdecydujemy się na wręczenie upominku, powinniśmy najpierw poznać aktualne zasady obdarowywania partnerów w biznesie. Continue reading “Biznesowy savoir-vivre. Zasady obdarowywania partnerów biznesowych” »