28 października odbyła się II edycja konferencji Geomarketing Forum, które jest jedyną taką okazją do poznania tajników skutecznego wykorzystania informacji przestrzennej. Kto wziął udział w wydarzeniu i jakie tematy poruszano? Continue reading “II edycja konferencji Geomarketing Forum” »
Kategoria: Promowanie firmy
Sukces firmy współgra z jej umiejętnością budowania wizerunku w sieci
Internet ma wielkie znaczenie w życiu osób prywatnych, ale też w działalności wielu firm. Jego moc może być skrzętnie wykorzystywana do budowania wizerunku w sieci. Jak sprawić, by był on możliwie najlepszy i przełożył się na realny sukces? Continue reading “Sukces firmy współgra z jej umiejętnością budowania wizerunku w sieci” »
Twitter, Facebook – dlaczego tam trzeba być?
Social media to coraz ważniejsze narzędzie w rękach przedsiębiorców. Jak zabrać się za prowadzenie konta firmowego na Facebooku lub Twitterze, żeby czerpać z tego realne korzyści? To wcale nie jest trudne! Continue reading “Twitter, Facebook – dlaczego tam trzeba być?” »
W biznesie: reklama natywna vs Content Marketing
Content marketing i reklama natywna to popularne formy promocji on-line i choć są do siebie dość podobne, to jednak z pewnością nie należy ich mylić. Jak zatem nauczyć się je rozróżniać? Oto krótka charakterystyka obu z nich. Continue reading “W biznesie: reklama natywna vs Content Marketing” »
Polskie startupy, które wspomogą marketingową strategię firmy
Dobra strategia marketingowa to jeden z głównych elementów sukcesu firmy. Nie wszyscy wiedzą jednak, jak stworzyć strategię dającą realne efekty. Na szczęście, istnieją start-upy wspierające w tych działaniach. Jak mogą pomóc? Continue reading “Polskie startupy, które wspomogą marketingową strategię firmy” »
Nowa generacja reklam opracowywana przez polski start-up

Jeden z polskich start-upów pracuje nad reklamami, które mogą zrewolucjonizować marketing w sieci! DataLeezer chce stworzyć reklamy, które będą trafiały tylko do tych użytkowników, którzy rzeczywiście mogą się nimi zainteresować. Continue reading “Nowa generacja reklam opracowywana przez polski start-up” »
Google będzie premiował responsywne strony

Strony responsywne były dotąd jedynie udogodnieniem dla użytkowników, ale Google sprawia, że powoli stają się one wymogiem. Firmowe strony bez takiej wersji zaliczane są przez wyszukiwarkę do grupy witryn gorszej kategorii. Continue reading “Google będzie premiował responsywne strony” »
Reklama firm na YouTube coraz popularniejsza
Znaczenie reklam w sieci stale rośnie. Szczególną wartość zyskuje reklama video pojawiająca się m.in. w serwisie YouTube. Eksperci są przekonani, że za kilka lat firmy więcej będą wydawały na reklamy w sieci niż na te telewizyjne. Continue reading “Reklama firm na YouTube coraz popularniejsza” »
Reklama, w którą warto zainwestować w 2015
Żeby firma odniosła sukces lub utrzymała się na fali, niezbędna jest jej odpowiednia promocja. Trendy marketingowe ulegają jednak ciągłym zmianom. By móc nadążyć za konkurencją, warto wiedzieć, jakie reklamy będą modne w 2015 r. Continue reading “Reklama, w którą warto zainwestować w 2015” »
Złe opinie w sieci obniżają zyski e-sklepów
Niektóre polskie e-sklepy nie przywiązują należytej wagi do komunikacji i jakości usługi. Skutkiem takiego niefrasobliwego podejścia są dziesiątki negatywnych opinii, które bezpośrednio przekładają się na obniżenie sprzedaży. Continue reading “Złe opinie w sieci obniżają zyski e-sklepów” »
Czym jest naming i jak go wykorzystać?
Nazwa firmy powinna być łatwa do zapamiętania dla klientów, a do tego chwytliwa, by w ogóle zwrócili na nią uwagę. Co to tak naprawdę znaczy i jak wybrać nazwę, która pomoże przedsiębiorstwu w odniesieniu sukcesu? Okazuje się, że to wcale nie takie proste. Tym bardziej, że tak, jak podkreślają specjaliści, nazwa jest najistotniejszym czynnikiem pozwalającym na określenie jej tożsamości. Dodatkowo, ma wielkie znaczenie marketingowe. Warto więc poznać zasady namingu, czyli nazywania firm, by wybrać dla naszego przedsiębiorstwa taką, która zwiększy jego szanse na powodzenie w branży. Continue reading “Czym jest naming i jak go wykorzystać?” »
Ruszyło Brandtube.tv – edukacyjny cykl dla biznesowego wykorzystania YouTube
Z myślą o przedsiębiorcach, którzy nie wykorzystują jeszcze biznesowego potencjału YouTube’a, oraz vlogerach, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w temacie, ruszył cykl edukacyjnych szkoleń związanych z komercyjnym wykorzystaniem tego kanału. Pierwszy odcinek już w sieci: od 2 września. Continue reading “Ruszyło Brandtube.tv – edukacyjny cykl dla biznesowego wykorzystania YouTube” »
Badania marketingowe

Testy marketingowe polegają na systematycznym gromadzeniu, zapisywaniu i analizowaniu danych związanych z działalnością przedsiębiorstwa. Służą one do opracowania programu marketingowego, doskonalenia oraz usprawniania procesów podejmowania decyzji, a także pozwalają na rozpoznanie problemów, pomagając w wyborze możliwych do wprowadzenia usprawnień w sprzedaży czy promocji produktu, mających na celu zwiększenie zadowolenie klienta. Continue reading “Badania marketingowe” »
Strona firmowa czy wyłącznie profil Facebook?

Zarówno firmy młode jak i te działające od lat w przestrzeni gospodarczej, wcześniej czy później stają przed koniecznością zaprezentowania swojej działalności w internecie. Już na etapie zapadania decyzji o takiej formie reklamy stają przed dylematem jaką wybrać opcję: własna strona www, a może wystarczy tylko zaistnieć w najpopularniejszym medium społecznościowym, na Facebooku? Continue reading “Strona firmowa czy wyłącznie profil Facebook?” »
Jak budować wizerunek marki? Strategia wizerunkowa
Chociaż największe znaczenie dla klientów ma oferta, z jaką firma do nich wychodzi, to jednak wizerunek marki również jest bardzo istotny. Żeby jednak dotrzeć nim do odbiorców, niezbędne jest obranie odpowiedniej strategii wizerunkowej. Chodzi o to, żeby klienci nie tylko orientowali się w ofercie firmy, ale również o to, by marka była bezproblemowo rozpoznawalna w jak największej grupie społecznej. Powinna budzić przy tym pozytywne skojarzenia i wyróżniać się wśród konkurencji. By uzyskać optymalne efekty, warto skorzystać z tzw. strategii Corporate Identity. Continue reading “Jak budować wizerunek marki? Strategia wizerunkowa” »