marketing

Czym jest naming i jak go wykorzystać?

marketing

Nazwa firmy powinna być łatwa do zapamiętania dla klientów, a do tego chwytliwa, by w ogóle zwrócili na nią uwagę. Co to tak naprawdę znaczy i jak wybrać nazwę, która pomoże przedsiębiorstwu w odniesieniu sukcesu? Okazuje się, że to wcale nie takie proste. Tym bardziej, że tak, jak podkreślają specjaliści, nazwa jest najistotniejszym czynnikiem pozwalającym na określenie jej tożsamości. Dodatkowo, ma wielkie znaczenie marketingowe. Warto więc poznać zasady namingu, czyli nazywania firm, by wybrać dla naszego przedsiębiorstwa taką, która zwiększy jego szanse na powodzenie w branży. Continue reading “Czym jest naming i jak go wykorzystać?” »

logo Youtube

Ruszyło Brandtube.tv – edukacyjny cykl dla biznesowego wykorzystania YouTube

logo Youtube

Z myślą o przedsiębiorcach, którzy nie wykorzystują jeszcze biznesowego potencjału YouTube’a, oraz vlogerach, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w temacie, ruszył cykl edukacyjnych szkoleń związanych z komercyjnym wykorzystaniem tego kanału. Pierwszy odcinek już w sieci: od 2 września. Continue reading “Ruszyło Brandtube.tv – edukacyjny cykl dla biznesowego wykorzystania YouTube” »

badania marketingowe

Badania marketingowe

badania marketingowe
Źródło: flickr.com; albertogp123

Testy marketingowe polegają na systematycznym gromadzeniu, zapisywaniu i analizowaniu danych związanych z działalnością przedsiębiorstwa. Służą one do opracowania programu marketingowego, doskonalenia oraz usprawniania procesów podejmowania decyzji, a także pozwalają na rozpoznanie problemów, pomagając w wyborze możliwych do wprowadzenia usprawnień w sprzedaży czy promocji produktu, mających na celu zwiększenie zadowolenie klienta. Continue reading “Badania marketingowe” »

strona www firmy

Strona firmowa czy wyłącznie profil Facebook?

strona www firmy
Autor: jisc_infonet

Zarówno firmy młode jak i te działające od lat w przestrzeni gospodarczej, wcześniej czy później stają przed koniecznością zaprezentowania swojej działalności w internecie. Już na etapie zapadania decyzji o takiej formie reklamy stają przed dylematem jaką wybrać opcję: własna strona www, a może wystarczy tylko zaistnieć w najpopularniejszym medium społecznościowym, na Facebooku? Continue reading “Strona firmowa czy wyłącznie profil Facebook?” »

budowanie wizerunku marki

Jak budować wizerunek marki? Strategia wizerunkowa

budowanie wizerunku marki

Chociaż największe znaczenie dla klientów ma oferta, z jaką firma do nich wychodzi, to jednak wizerunek marki również jest bardzo istotny. Żeby jednak dotrzeć nim do odbiorców, niezbędne jest obranie odpowiedniej strategii wizerunkowej. Chodzi o to, żeby klienci nie tylko orientowali się w ofercie firmy, ale również o to, by marka była bezproblemowo rozpoznawalna w jak największej grupie społecznej. Powinna budzić przy tym pozytywne skojarzenia i wyróżniać się wśród konkurencji. By uzyskać optymalne efekty, warto skorzystać z tzw. strategii Corporate Identity. Continue reading “Jak budować wizerunek marki? Strategia wizerunkowa” »